Πού βρίσκεται η Κλινική και πώς μπορώ να έρθω στις ιατρικές εγκαταστάσεις;

Η Euromedica Γενική Κλινική Δωδεκανήσου βρίσκεται 5 χλμ. από το κέντρο της Πόλης της Ρόδου, στην περιοχή Κοσκινού. Η διεύθυνση είναι 5ο χλμ. Λεωφόρου Ρόδου – Λίνδου, Κοσκινού, Ρόδος, Τ.Κ. 85100, Δωδεκάνησα, Ελλάδα.

Κοντινές τοποθεσίες

Απόσταση με όχημα

Πόλη της Ρόδου

10’

Λιμάνι της Ρόδου

10’

Αεροδρόμιο

20’

Την Κλινική εξυπηρετεί η τοπική λεωφορειακή γραμμή 3 – Πόλη της Ρόδου /Κοσκινού ανά 1 ώρα

Τηλ. Κεντρικού Σταθμού Λεωφορείων: 22410 26300

Επίσης, υπάρχει σταθμός ταξί δίπλα στην κλινική (διασταύρωση Λεωφόρου Ρόδου – Λίνδου / Κοσκινού)

Τηλ. Σταθμού Ταξί: 22410 69600 & 66555

Τι εξω-νοσοκομειακές εγκαταστάσεις και υπηρεσίες διατίθενται στην κλινική ;
  • ΑΤΜ της Εθνικής Τράπεζας

  • Μini Market

  • Καφετέρια

  • Παιδικά ρούχα και είδη δώρων

  • Δημόσιοι τηλεφωνικοί θάλαμοι

  • Ιδιωτικός σταθμός πάρκιγκ (150 θέσεων)

  • Προγράμματα ξένων τηλεοπτικών σταθμών στα δωμάτια

  • Δωρεάν Wi-Fi

Πού πρέπει να κατευθυνθώ μόλις φθάσω στην Κλινική;

1) Τμήμα Υποδοχής Ασθενών & Εξυπηρέτησης (Ισόγειο- κύρια είσοδος )

Ώρες λειτουργίας: 07:00 – 23:00

2) Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών (Α’ Υπόγειο)

Ώρες λειτουργίας:  24 ώρες / 7 ημέρες

Ποια είναι η διαδικασία εισαγωγής;

Οι προγραμματισμένες εισαγωγές, τα ραντεβού διαγνωστικών εξετάσεων, ιατρικών εξετάσεων και check-up πραγματοποιούνται στο Γραφείο Κίνησης Ασθενών στο ισόγειο, Δευτέρα με Παρασκευή (07:00 - 15:00). Τα Σαββατοκύριακα πραγματοποιούνται στο Γραφείο Κίνησης Ασθενών του Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών (Α’ Υπόγειο).

Οι επείγουσες και έκτακτες εισαγωγές πραγματοποιούνται επί 24ώρου βάσεως, 7 ημέρες την εβδομάδα στο Γραφείο Κίνησης Ασθενών του Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών (Α’ Υπόγειο).

Απαραίτητα δικαιολογητικά που πρέπει να έχετε μαζί σας κατά την άφιξη σας στην κλινική:

  • Έγκυρο δελτίο ταυτότητας
  • Αριθμός Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης
  • Βιβλιάριο Υγείας (εάν υπάρχει)
  • Ενημερωτικό σημείωμα ιατρού (εάν διαθέτετε από τον γιατρό σας).

Στο Γραφείο Κίνησης θα ερωτηθείτε για την κατηγορία δωματίου που επιθυμείτε.

Κατά την εισαγωγή σας στην Κλινική για προγραμματισμένη χειρουργική επέμβαση ή τοκετό απαιτείται η προκαταβολή του συμφωνηθέντος ποσού, ενώ στην πορεία θα πραγματοποιηθεί εκκαθάριση του λογαριασμού σας για τυχόν επιπλέον δαπάνες που μπορεί να έχουν προκύψει.

Σε άλλες περιπτώσεις (π.χ. παθολογικά περιστατικά) υποχρεούστε σε προκαταβολή της δαπάνης, ενώ η εκκαθάριση του λογαριασμού σας πραγματοποιείται την ημέρα λήψης του εξιτηρίου.

Μετά την εισαγωγή σας λαμβάνετε τον προσωπικό ιατρικό σας φάκελο και, εν συνέχεια, οδηγείστε στο αρμόδιο νοσηλευτικό τμήμα. Ο προϊστάμενος του νοσηλευτικού τμήματος θα σας συνοδεύσει στο δωμάτιο σας για να τακτοποιηθείτε.

Πού να απευθυνθώ σε περίπτωση που έχω ερωτήσεις σχετικά με την ασφαλιστική κάλυψη ή την έκδοση ατομικού λογαριασμού;

Για ερωτήσεις σχετικά την ασφάλιση Δημοσίων Ταμείων ή την ιδιωτική ασφάλισή σας, επικοινωνήστε με:

  • Το Γραφείο Διεθνών Ασφαλίσεων (22410 45280/45045). Ημέρες λειτουργίας: 7 ημέρες την εβδομάδα. Ώρες λειτουργίας: 08:00 - 23:00
  • Το Γραφείο Δημοσίων Ασφαλίσεων (22410 45029). Ημέρες λειτουργίας: Δευτέρα - Παρασκευή. Ώρες λειτουργίας: 09:00 - 16:00
  • Το Γραφείο Ιδιωτικών Ελληνικών Ασφαλίσεων (22410 45294). Ημέρες λειτουργίας: Δευτέρα - Παρασκευή. Ώρες λειτουργίας: 09:00 - 16:00
Από πού μπορώ να λάβω αντίγραφο του ιατρικού φακέλου μου;

Αντίγραφο των ιατρικών αρχείων σας μπορείτε να λάβετε μόνο κατόπιν σχετικού αιτήματος στο Γραφείο Κίνησης Ασθενών κατά την ημέρα του εξιτηρίου. Θα παραλάβετε το φάκελο εντός 10 περίπου ημερών.

Είναι δυνατή η διανυκτέρευση ενός μέλους της οικογένειας στο θάλαμο νοσηλείας;

Ναι. Η παραμονή των συνοδών επιτρέπεται κατόπιν διαβούλευσης με τον Επικεφαλής του τμήματος.

Πώς μπορώ να υποβάλλω τυχόν παράπονα;

Στο Γραφείο Κίνησης Ασθενών διατίθεται έντυπο παραπόνων. Παρακαλείσθε να συμπληρώσετε τη φόρμα και να την τοποθετήσετε στο ειδικό κουτί παραπόνων.

Διατίθεται τηλέφωνο προς χρήση από τους ασθενείς;

Ναι. Εντός της κλινικής υπάρχουν δημόσιοι τηλεφωνικοί θάλαμοι και, επιπλέον, μπορείτε να ζητήσετε να λάβετε προσωπικό κωδικό για να έχετε ατομική τηλεφωνική γραμμή στο δωμάτιο σας (οι χρεώσεις προστίθενται στον λογαριασμό σας κατά την ημέρα λήψης του εξιτηρίου).

Διατίθεται υπηρεσία ασθενοφόρων;

Ναι. Το νοσοκομείο μας διαθέτει υπηρεσία ασθενοφόρων με 2 ασθενοφόρα, τα οποία είναι πλήρως και άριστα εξοπλισμένα και υποστηρίζονται από άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό. Και τα δύο ασθενοφόρα είναι σε ετοιμότητα 24 ώρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο.

Τηλέφωνα της υπηρεσίας ασθενοφόρων:

(+30) 22410 45272 / 45055 /45000

Ποια είναι η διαδικασία εξιτηρίου;

Η έξοδος των ασθενών αποφασίζεται αποκλειστικά και μόνο από τους αρμόδιους ιατρούς. Ο Προϊστάμενος θα σας ενημερώσει για το πότε πρέπει να μεταβείτε στο Γραφείο Κίνησης Ασθενών για την ολοκλήρωση της οικονομικής τακτοποίησης των εκκρεμοτήτων σας.

Το βιβλιάριο ασθενείας ασφαλισμένων σας παραδίδεται μετά την έκδοση του εξιτηρίου από το Τμήμα Δημοσίων Ταμείων, το οποίο λειτουργεί Δευτέρα με Παρασκευή, 09:00 - 16:00.

Ποιος είναι ο τρόπος πληρωμής;

Η πληρωμή για την τακτοποίηση του λογαριασμού σας μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε με μετρητά, είτε με επιταγή, είτε με πιστωτική κάρτα (π.χ. VISA - MASTERCARD - MAESTRO – AMERICAN EXPRESS), είτε με τραπεζική κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της κλινικής.

Στην περίπτωση πληρωμής με πιστωτική κάρτα δίνεται η δυνατότητα εξόφλησης σε 36 άτοκες δόσεις (για κάρτες Mastercard & Visa).

Συνεργαζόμενες Τράπεζες: ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ, ALPHA BANK & ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

(Μπορείτε να ζητήσετε και να λάβετε από την Υποδοχή τους αριθμούς λογαριασμού IBAN)

Ποιες είναι οι ώρες επισκεπτηρίου της Κλινικής;

ΤΜΗΜΑ

 

ΠΡΩΙ

 

ΑΠΟΓΕΥΜΑ

 

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

 

Χειρουργικό - Παθολογικό

 

11:00 – 13:00

 

18:00 – 20:00

 

 

Μαιευτικό – Γυναικολογικό

 

10:00 – 11:30

 

19:00 – 20:30

 

Απαγορεύεται η είσοδος σε παιδιά κάτω των 12 ετών

 

Μονάδα Εντατικής Θεραπείας

 

12:30 – 13:00

 

18:30 – 19:00

 

Για 5 λεπτά

 

 

Δεν διαμένω στην Ελλάδα. Με ποιον πρέπει να επικοινωνήσω για την οργάνωση του πλάνου θεραπείας μου στην κλινική;

Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Διεθνών Ασθενών στο τηλ. 22410 45280 / 45045. Το προσωπικό του τμήματος θα χαρεί να σας εξυπηρετήσει.